تمامی فیلم وکارتون های دوبله شده

دانلود فیلم دوبله شده وکارتون دوبله

تمامی فیلم وکارتون های دوبله شده

دانلود فیلم دوبله شده وکارتون دوبله

عروس مردگان

Corpse Bride 2005 دانلود انیمیشن دوبله فارسی عروس مرده Corpse Bride

نام انیمیشن: عروس مرده Corpse Bride

ژانر: انیمیشن ، فانتزی ، موزیکال

سال انتشار: ۲۰۰۵

کیفیت: بلوری BDRip

زبان : دوبله فارسی

داستان Corpse Bride : عروس مرده (به انگلیسی: Corpse Bride) فیلمی پویانمایی به کارگردانی تیم برتون و مایک جانسون و محصول سال ۲۰۰۵ کمپانی برادران وارنر آمریکا است. فیلم روایتی بین دنیای زندگان و مردگان است. دنیای بی روح زندگان که در آن رنگ‌ها مرده و انسان‌ها بیمار و رنجورند و دچار روزمرگی و تزویرند و در عوض در دنیای مردگان همه شاد و مهربانند و محیطی با رنگ‌های شاد دارند و بر خلاف زندگان در حال عشق ورزیدنند.داستان در شهر کوچکی در انگلستان و در عصر ویکتوریایی اتفاق می‌افتد. ویکتور فن دورت و ویکتوریا دورگلات بنا به ملاحضات مالی و اجتماعی خانواده‌هایشان می‌خواهند با هم ازدواج کنند. در هنگام تمرین مراسم عروسی، ویکتور مدام خطابه‌ای را که باید بگوید فراموش می‌کند. او به جنگل می‌رود و در حالی که خطابه‌اش را با خود تکرار می‌کند، حلقه را از شاخه درختی که مانند یک دست از زمین بیرون آمده است می‌گذراند. شاخه در حقیقت دست عروس مرده‌ای است که از خاک بیرون مانده است. ماجراهای ویکتور، سرگردانیش در دنیای مردگان و عشق یک طرفه عروس مرده به او از این جا آغاز می‌شود.

ادامه مطلب ...

ریو

rio cover دانلود انیمیشن Rio 2011   دوبله فارسی

|انیمیشن به صورت دوبله فارسی با کیفیت فوق العاده عالی HD 720p می باشد|

نام انیمیشن: Rio – ریو

ژانر: انیمیشن ، کمدی ، ماجراجویی

سال انتشار: ۲۰۱۱

مدت زمان: ۹۶ دقیقه

حجم: ۶۰۰ مگابایت

کیفیت: BDRip

دوبله فارسی

IMDB

خلاصه داستان: در جنگل های نزدیک ریو دو ژانیرو یک بچه طوطی که قادر به پرواز نیست به همراه چند پرنده دیگر به دست قاچاقچیان می افتند و در مسیر بردن آنها به دریاچه موس جعبه ای که طوطی کوچک در آن قرار دارد به خیابان می افتد . این جعبه را دختر بچه ای به نام لیندا پیدا می کند و نام طوطی را BLU می گذارد . و …

ادامه مطلب ...

مقصد نهایی ۳

کیفیت عالی بلوری ۷۲۰p – بدون سانسور و حذفیات |

دانلود فیلم Final Destination 3 دوبله فارسی

نام فارسی فیلم : مقصد نهایی ۳


ژانر : ترسناک , هیجان انگیز

لینک IMDB

امتیاز : ۱۰ / ۵٫۸

کیفیت : Bluray720p | فوق العاده

حجم : ۶۸۰ مگابایت

اسکرین شات : دارد

دوبله فارسی حرفه ای و جذاب

دو زبانه (صوت دوبله و صوت زبان اصلی)

خلاصه داستان : ویندی کریستین به همراه دوستانش در پارک تفریحی قصد سوار شدن به ترن هوایی را دارند اما ویندی در ذهنش صحنه واژگون شدنشان را می بیند . او مانع سوار شدن خود و ۶ نفر از دوستانش می شود . ترن واژگون می شود و انها زنده می مانند. کوین فیشر یکی از نجات یافتگان اطلاعاتی در مورد پرواز ۱۸۰ بدست می اورد. او به ویندی و سایرین هشدار می دهد که انان با سوار ترن هوایی نشدن تنها مرگ بی گریز خود را به تعویق انداخته اند و قادر به تغییر تقدیرشان نیستند.

حواشی فیلم : مقصد نهایی۳ (Final Destination 3) این فیلم سومین فیلم از سری فیلم‌های مقصد نهایی است و در سال ۲۰۰۶ به کارگردانی جیمز وانگ ساخته شد. در این فیلم مری الیزابت وینستد و همچنین بازیگرانی چون رایان میرمن و آماندا کرو ایفای نقش کردند.

دو زبانه : برای اولین بار فیلم های دوبله فارسی بصورت دو زبانه ارائه شده اند . بدین صورت که هردو صوت زبان اصلی و دوبله فارسی در فیلم گنجانده شده است . بصورت پیشفرض صوت دوبله فارسی هنگام اجرای فیلم پخش میگردد . برای تغییر زبان در نرم افزار KMPlayer از کلید های ترکیبی Ctrl+X استفاده نمایید. همچنین امکان تغییر زبان در دستگاههای پخش خانگی نیز وجود دارد .

نکته : فایل های فشرده این فیلم دارای ۵ درصد ریکاوری می باشند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل اکسترکت فایل ها به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی اگر در زمان اکسترکت خطایی دریافت کردید، به وسیله نرم افزار Winrar به محل ذخیره فایل ها مراجعه کنید و بعد از انتخاب تمامی پارت ها دکمه Repair در بالای نرم افزار را فشار دهید. سپس آدرس محل ذخیره پارت های جدید را انتخاب نمایید، بعد از آن به محل ذخیره جدید مراجعه نمایید و فایل های جدید را اکسترکت نمایید.

کیفیت ۷۲۰p فیلم :


ادامه مطلب ...

مرد آهنی ۲


% دانلود فیلم مرد آهنی 2 دوبله فارسی Iron Man 2 با حجم کم

 

نام فارسی فیلم : مرد آهنی ۲

ژانر : اکشن ، تخیلی

فرمت  : ۳gp

دوبله فارسی حرفه ای و جذاب

خلاصه داستان :  تونی استارک از سمّی مهلک درون بدن خود، که از آثار سو فناوری مردآهنی است بطور مخفیانه رنج می‌برد. او قدم به قدم به مرگ نزدیکتر می‌شود. اما از سوی دیگر، یک مهندس روسی بنام «ایوان» در صدد است از تونی استارک انتقام مرگ و زندگی سخت پدر خود را بگیرد. پدرش سابقا همکار پدر تونی استارک بود. او موفق به ساخت شلاق‌های انرژی‌داری می‌شود که قابلیت رد شدن از آهن را دارند. در جریان سفری به موناکو تونی با وی برای بار نخست روبرو می‌شود. از سوی دیگر دولت آمریکا بدنبال تسخیر فناوری مردآهنی برای مقاصد اسلحه‌سازیست. تونی مدام مقاومت می‌کند. تا اینکه تونی به یک پیغام شخصی از پدر مرحوم خود برخورد می‌کند.

 

ادامه مطلب ...

مرد آهنی – IRON MAN 1


% دانلود فیلم مرد آهنی 1 با دوبله فارسی و حجم کم

 

نام فارسی فیلم : مرد آهنی – IRON MAN 1
ژانر : اکشن ، ماجرایی ، علمی-تخیلی
امتیاز: ۱۰ / ۷،۹
کیفیت : ۳gp
حجم : ۲۶۵ مگابایت
دوبله فارسی حرفه ای و جذاب

مدت فیلم : ۱۲۰ دقیقه
خلاصه داستان : تونی استارک یک نابغه مهندسی است. در جریان سفری به افغانستان برای نمایش یکی از تولیدات موشکی‌اش، اسیر می‌شود. او از دانش فناوری خود برای فرارش بهره می‌گیرد. اما پس از آزادی رفته رفته همین فناوری را برای اهداف بزرگتری بکار می‌گیرد.



ادامه مطلب ...